Frequently asked questions

  • Maandag t/m vrijdag: 10:00 - 22:00

    Zaterdag & zondag: 12:00 - 22:00

  • Dit is goed haalbaar. We hebben 1 opstap in ons restaurant, wat belemmerend kan zijn.

  • Ja zeker. Wij hebben kinderstoelen beschikbaar in het restaurant.

  • Naast De Beurs is er een betaalde parkeergarage.

Algemene vragen

  • We hebben een garderobe bij De Beurs. Op dinsdag en donderdag is de garderobe gratis en op vrijdag & zaterdag kost deze €2,- per item.

  • Het huisreglement van De Beurs vind je hier.

Uitgaan bij de Beurs

  • Bij problemen kan je direct contact opnemen met ons via het contactformulier op de website.

  • Mocht je je ticket niet hebben ontvangen via de mail, kijk eerst even in ongewenst. Mocht het daar niet staan neem dan persoonlijk contact met ons op.

  • Bij een (voorverkoop) uitverkocht evenement hebben wij vaak nog deurverkoop beschikbaar. Kijk op onze social media voor meer informatie over het desbetreffende evenement. Daar vermelden we altijd of er nog deurverkoop beschikbaar is bij een uitverkocht evenement.

  • Als je verhinderd bent krijg je geen geld terug van je ticket. Alleen bij geannuleerde events vanuit de organisatie krijg je je tickets vergoedt.

  • Ja zeker. De Beurs heeft (bijna) altijd deurverkoop (behalve bij een uitverkocht evenement, dit geven wij altijd aan via social media).

  • Dit verschilt per avond/ evenement. Kijk op onze ticket pagina. Hier vind je alle ticketprijzen.

Tickets

Staat je vraag hier niet tussen? neem contact op!